lördag 18 september 2010

22-års Kalas

Idag har jag varit på 22-års kalas hos min vän Sara hela dagen. Hon fyller 20 den 23:e september och hennes kusinbarn Smilla, fyller 2 år imorgon (söndag). Jag åkte till Sara i morse vid 12 tiden och var inte hemma förän 23:20, så det har varit en lång, men rolig dag!
Saras familj var kontaktfamilj till mig från det att jag började 4:an tom i början av 7:an, så hennes familj ligger mig varmt om hjärtat. Hela hennes släkt var där, vilket var väldigt roligt med tanke på att jag inte träffat dem på ett X antal år. Det var en som kände igen mig och en som var lite osäker, men det var väldigt kul att träffa alla igen!
Halsen är mycket bättre (tack gud för pencillin). Halssmärtan är nästan borta och jag kan äta och dricka igen.

Nu ska jag gå och lägga mig. PUSS OCH KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar