tisdag 28 september 2010

Friday to sunday

Den här helgen blev ganska lyckad.. I fredags så va jag hemma hos mamma och tog de lugnt. På lördagen så träffade jag Carro i Skärholmen, FAN vad mycket folk de va! Köpte en kjol, ett linne, en väska en ring och mascara :) Efter det så följde Carro med mig till stallet, jag skulle ut en tur med Midnight. Det va jättemysigt, TILLS ATT VI TRÄFFADE PÅ EN GALEN ÄLGKOSSA OCH HENNES FULA KALV. Mamman blev typ arg och bestämde sig för att fösa bort mig och Midnight. Så vi blev jagade helt enkelt. Fy sjutton vad läskigt de va!!  Efter de så åkte vi hem till mig, jag dushade och gjorde mig iorning för kvällen. Sen blev det FEST! Efter lite förfest hemma hos mig så åkte vi ner på stan och gick till strip.
På söndagen så ringde min KÄRA syster och typ väcker mig och säger "vi ska till IKEA, jag plockar upp dg om 15". Då va de bara att ta sig i kragen och gå upp. När vi va klara där så åkte vi hem till mamma. Johan skulle tattuera sig. Han skrev "*Vila I Frid*" Under det stod det " Pappa " Under det stod de "1946-2010" på sitt vänsta bröst. Mamma tattuerade Sandra Johan Mimmi på underarmen. Och Sandra tattuerade Linnéa, oxå på sin underarm. Nu är det bara jag kvar... Men vettefan om jag vågar...

Thats it for today. PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar