torsdag 23 september 2010

Home, sweeeeeet home!

ONSDAG
Har sovit hos min mamma nu i två nätter, JÄTTEMYSIGT! Jag har faktist saknat det. Först åkte vi till Huddinge sjukhus där mamma gjorde ett EKG. Efter det så tog vi en trip till Skärholmen där vi åt lunch och kollade runt lite. Efter en stund så kom storasyster och Linnéa och gjorde oss sällskap. När vi var klara där så körde Sandra hem oss. Jag och mamma kollade lite på tv och bara myste.

TORSDAG
I morse vaknade jag av mammas j*vla väckarklocka. Hon har den värsta signalen man kan ha - Timbuktu - Det ordnar sej. Jag trodde jag skulle gå och kasta ut fanskapet genom balkongen. När vi väl hade kommit upp så gjorde vi frukost och tittade lite på Jims Värld, så klockren serie. Sen bar det av till sjukan igen, den här gången för tappning av bukvätska. När jag hade fått upp henne på avdelningen så åkte jag till Södertälje för att möta syster och Néa. De skulle till BVC. Besöket gick jättebra, hon vägen nu ca 11 kg och är 74 cm lång. Innan vi gick in så kom det en annan mamma med sin son vars namn var Elton. Jag tror han blev lite kär i Néa (men vem skulle inte bli det?!), hon var nämnligen den första personen han vinkade till ;).
När vi va klara på BVC så åkte vi hem till mormor Laila. Där satt vi och slappade ett tag tills vi fick nog och åkte till Moraberg och kollade på ny tv till Sandra.
Vid 5 så tog jag med Néa till Sara (som fyller 20 idag, GRATTIS) och fikade lite. Riktigt mysigt!
<
Nej nu ska jag kolla på en film :) PUSS OCH KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar