tisdag 3 maj 2011

I love today!

Idag fick jag sova ut, IGEN. Det är ju bara för underbart! Jag älskar att sova. Det ända jobbiga med min sömn är att jag inte får sova en hel natt utan att vakna, men det kanske bara är tillfälligt :)

När jag kom till jobbet idag så kände jag direkt att det skulle bli en bra dag! Hela dagen gick jättefort och jag har haft en fin dag. Förutom vädret förstås, men vafan, det blir bättre. Men jag har inte känt mig ledsen eller nere alls idag. Har känt mig glad hela dagen.
Efter jobbet åkte jag hem. Anna och Angelica var hemma hos mig och pluggade. Eller ja, Angelica pluggade, Anna låg i sängen och kollade på tv. När Angelica hade varit duktig och gjort klart sin uppgift så kollade vi på film, Blown Apart. Jag tycker den är bra, Angelica var nog inte lika nöjd med den vad jag förstod :)

Jaa, de va väl de jag hade att säga för nu. PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar