måndag 2 maj 2011

Maaaah day

Imorse när jag vaknade kände jag mig sååååå utvilad! Jag sov till typ kvart över 11. De jobbiga då var ju bara att jag hade jäääävligt bråttom! Jag skulle duscha, borsta tänderna, föna håret, och klä på mig. Skulle hinna med kvart över 12 bussen. Men de va ju nemas problemas.

What I'm about to tell you now is a little bit nerv wracking...
I torsdags när jag va nere på stan och shoppade lite märkte jag TILL MIN STORA FÖRVÅNING att jag inte hade fått min lön. Det sög, ganska hårt! När jag kom till jobbet så fick jag reda på att ingen av de timanställda på Tajen hade fått sin lön, konstigt nog. Försökte få tag på den övre chefen, Kerstin, men nej, hon var ju SÅKLART ledig. Både torsdagen och fredagen. Så fick låna lite pengar som så jag kunde klara mig över helgen och så att jag kunde betala min hyra. När jag kom till jobbet idag så frågade jag Tomas (gårdschefen) om han hade hört något om min lön. Då hade han talat med Kerstin och hon hade fixat allt. MEN det stora problemet nu är att jag får inte min lön förän på fredag. Det kändes lite bittert. Så grinar lite över de just nu. Men får låna pengar av Tomas, GULLE <3
Man kanske får se de positiva i de hela- när alla andra börjar bli panka så har jag pengar kvar =D

That's it for now, PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar