måndag 16 maj 2011

Kjula Dragway 14-15 Maj 2011

Jag har haft världens underbaraste helg! I fredags så åkte jag hem till Sandra och Linnéa, mamma var också där. Sandra visste inte vad hon skulle göra till middag så jag och Néa åkte till ica maxi och köpte lite ingredienser till pasta sallad. Ååååh, den va så jävla god! Vi tänkte göra bara lite sallad, haha! Det vi gjorde räckte till en hel koloni, så vi gjorde matlåda till lördagen.

Lördagen: Vaknade vid halv 8 och gjorde mig iordning för att åka iväg. Sandra kom och hämtade mig så åkte jag, mamma, Sandra och Néa till Kjula. Träffade massa kompisar som man inte träffat på hela vintern. JZ tog licens för sin nya Top Doorslammer bil och Björn slog nytt europarekord för framhjulsdrivet! Såg även världens snyggaste kille, dear lord!! Kunde knappt sluta dregla när jag såg honom, haha! Vi va kvar där till typ halv 8, sen åkte vi hem och åt kebab :)

Söndagen: Vi åkte till Kjula igen fast lite senare. Vi va där c.a kvart över 12. När vi kom dit hade de precis blåst av tävlingen och de alla höll på att plocka ihop. Men jag fick se min snygging iaf ;) Träffade även mitt ex, de va ganska jobbigt, med tanke på hur allt slutade mellan oss.

 Bilder kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar