måndag 9 maj 2011

Min helg

I fredags bestämde jag och underbara Tezz oss för att gå ut. Blev en visit på The Strip. Där va de ju drag, NOOOOOT! Fyfan, knappt en käft! Precis när vi skulle gå så frågade några killar vart vi va på väg och om de fick bjuda på dricka. Eeeh, JA?! Man tackar ju inte nej till gratis dricka ;) Efter de så mötte vi upp två kompisar, en utav dem är för jäääävla snygg!

I lördags så var jag bara hemma på förmiddagen, sen kom syster och hämtade upp mig för jag skulle sitta barnvakt åt Linnéa när hon skulle unna sig lite bio och middag med vänner. Det förtjänar hon mer än någon annan!

På söndagen så var jag med Sandra, Johan, Sara och Linnéa ute i garaget på morgonen, sen åkte vi till parken utanför Sandra och satt och solade ett tag. Sen åt jag middag med Sandra och Néa. På kvällen var det dags för årets första bilträff i moraberg, som jag har längtat!

Har ju inte träffat Sandra och Néa på ett tag, men de märktes att Néa har saknat mig. Hon va fäst vid mig hela helgen, ingen annan än jag dög. Hon ville inte ens gå till Sandra när hon skulle iväg på bio, hihi! Jag älskar er två mer än något annat  på jorden <3

That's it for now, seee ya <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar