lördag 2 oktober 2010

10-10-02

Igår (fredag) hade jag en väldigt mysig dag!
Först va jag i stallet och klappade på Midnight och red lite dressyr, FAN vad bra det gick! När jag är i stallet så pratade jag och Carro om utgång, men det slutade i biokväll :) Vi såg I Rymden Finns Inga Känslor. Jättebra film! Efter det så åkte vi hem till mig och låg och snackade skit medan carro försökte få pli på sin fulla pojkvän, haha. Så skönt med en lugn kväll <3

Idag har jag och Sussie fodring, så de va bara att pallra sig upp kvart över sex i morse, Sussie skulle hämta mig kvart i sju. När jag kom hem så la jag mig och sov och vaknade inte förrän 13:30. SÅ skönt!!
Ikväll blir det utgång med Carro, försöker få med mig Sussie ut oxå, men får se hur det går :)

Nu sk jag snart till stallet igen, ska försöka få lite bilder på M =) PUSS OCH KRAM<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar