söndag 10 oktober 2010

10-10-10

Måste bara börja med att säga att jag gillar dagens datum, starkt!!!

Idag började dagen ganska segt, tills att Robin frågade om jag ville följa med på Turinge marknad. Kom dit vid kvart i tre och de stängde 4. Jag har bara varit på marknad ett fåtal gånger, men de va fan kul!
När vi kom tillbaka till Södertälje så körde han mig till min syster. Jag va där i typ 10 min sen så åkte vi till plantagen för att köpa en blomma till mormor som fyller år i morgon, men vi firade henne idag. När vi kom till mormor så blev vi bjudna på broccolipaj, ost&skinkpaj med en någon sås och räkpaj med romsås. Det va så underbart gott!!! Till efterrätt blev det marängswiss och kaffe. Jag försöker lära mig att dricka kaffe, de går sådär, kan jag ju tala om. Vid halv åtta körde jag hem mamma till Bredäng och nu halv elva är jag hemma. SÅ skönt :)

Nej nu ska jag kolla film.. PUSS OCH KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar