tisdag 14 december 2010

Da 03 - Mina föräldrar

Jahapp, detta ska då handla om mina tokiga föräldrar... SHIT säger jag bara..

Mamma: Min mamma heter Siw Hall. Hon föddes på Södertälje sjukhus den 24:e december 1962.
Min mamma är typ världens coolaste mamma. Hon har piercing i näsan och ögonbrynet. Den i ögonbrynet tog hon för typ 4 år sedan (snacka om åldersnoja!). Hon har 6 tatueringar och älskar indianer och vargar. Jag kan prata med mamma om ALLT. Spelar ingen roll vad det är, hon ställer alltid upp och lyssnar, även fast hon kanske inte alltid mår så bra själv så lyssnar hon alltid. Visst, vi har våra tvister, men vafan.

Pappa: Min älskade pappa. Han var världens absolut bästa pappa. Han var aldrig sur, gormade och skrek aldrig på oss.. Jag kommer ihåg en dag, en sommarmorgon, så kom pappa hem till mormor (där jag bodde) och väckte mig och min bror. Han tog med oss och åkte och badade och åt glass och middag. En heldag med pappa, det kändes som en riktig familjedag, fast utan mamma. Det tråkiga är att han lämnade mig den 23:e April 2010 efter en tids sjukdom. Det värsta va att vi va osams. Kommer aldrig förlåta mig själv för det.
JAG ÄLSKAR DIG PAPPA <3


Pappa och Johan, på Johans dop <3
 Bild på mamma kommer senare!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar