söndag 12 december 2010

Dag 01 - Om mig.

Detta är jag:

Jag heter Mimmi Hall, men föddes till en Marina Sophia Hall-Wiberg. Saken är den att det va min syster som skulle få välja namn på mig, då valde hon Mimmi. Men då kom min faster - Gun och sa att Mimmi kan man ju inte heta, det är ju Kalle Ankas fru. Jag vet, det är musses fru, men det verkar inte hon veta. Men jag har alltid varit en Mimmi. ALLA har alltid sagt Mimmi, och inte Marina. Eller jo, möjligtvis Malin, och mormor när hon blir arg på mig. Men har nu gjort ett namnbyte till Mimmi Hall.
Jag har bott hos min mormor - Laila och hennes man Berndt i 13 år.
Mina intressen är bilar och hästar. Bilarna är nog mest min systers fel.
Jag jobbar på en fritidsgård som heter Tajen, som ligger i Brunnsäng i Södertälje.
På fritiden är jag antingen i stallet eller med kompisar eller så är jag med min syster och hennes dotter Linnéa.
Kommer inte på så mycket mer än så...

That's it for now =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar