måndag 13 december 2010

Dag 02 - Min första kärlek

Den här är klurig. Jag hade en "kille" när jag va 11, han hette Tobias, jag va jättekär i honom! Vi var tillsammans i 9 månader. Men jag vet inte om han räknas.

Den andra killen heter Samuel. i blev tillsammans när jag va 16, vi var tillsammans i 6 månader. Jag va så kär i honom och han var den första som jag tog hem till mormor. Anledningen till att det tog slut var jag. Jag var (är) svartsjuk och känslig.. Ångrar det ganska mycket. Men vi är vänner, pratar inte så ofta som jag önskar att vi gjorde. Han betydde väldigt mycket för mig och fanns där när ingen annan gjorde det. Även efter vi gjorde slut.
Jag hoppas att han kommer få ett underbart liv och att han lever lyckligt, för det förtjänar han! <3






 Jag och Samuel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar