fredag 17 december 2010

Dag 05 - Mina älskade syskon

Måste börja med att säga att jag älskar mina syskon så j*vla mycket!! Utan dem, ingen jag!

Johan: Min älskade storebror. Komikern i familjen. Han säger alltid klockrena kommentarer och är alltid glad. Men han va inte lika rolig när vi va små. Då skulle han alltid trigga upp mig så jag blev arg. En gång blev jag så arg att jag råkade ta sönder mormors nya köksbord. OOPS! Han har precis fått sitt första barn - Liv. Föddes den 13:e november 2010. Underbart söt liten unge!
Johan och jag flyttade tillsammans ifrån mamma i fronhöjden den 1:a december 1997, till mormor i brunnsäng. Så vi har alltid bott tillsammans, tills vi flyttade hemifrån såklart. Älskar dig storebror, du betyder så mycket!

Sandra: Och så har vi storasyster. Min bästa vän, min själsfrände och förebild. Vi är jätteolika till sättet. Det är knappt så att man tror att vi är syskon. Det enda vi har gemensamt, det är bilintresset och familjen (tro't eller ej). Det kanske är därför vi funkar så bra ihop, just för att vi är så olika. Sandra har oxå en liten dotter, men hon är 11 månader. Föddes den 7:e januari 2010. En tiktig 10:a ;). Jag och Sandra har samma mamma, men inte samma pappa, så vi är bara halvsyskon, men hon har alltid kallat min och Johans pappa för "pappa". När jag och Johan flyttade till mormor så flyttade Sandra till mormors syster Britt, som bodde i östertälje, så vi har inte alltid bott med varandra, men vi har ALLTID haft kontakt.
Sandra, jag älskar dig så jääääääääääklans mycket att du inte kan förstå. Du är bäst, sis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar