söndag 12 december 2010

Gårdagen med Cärrow

Igår hade jag en helt underbar dag med min underbara vän Caroline Andersson AKA Cärrow!

Dagen började med att hon frågade om jag ville följa med och "tomta". (Vafan är det tänkte jag då... Det är alltså att man shoppar julklappar) Det ville jag ju, såklart, eftersom att jag inte hade något annat vettigare för mig. Carro kom och hämtade mig och så bar de av till Forum Nacka, världens nog bästa köpcentrum. Och inte nog med det. Min livs kärlek var där, nämligen ANREAS WEISE, jag trodde att jag skulle avlida när jag insåg att han va där. (Jag tror till och med att han kollade på mig, maaaaaaah!)

Detta är vad jag fick med mig hem:
Ett linne från Zara
Ögonskuggpensel från Makeup Store
Mattsvart ögonskugga från Makeup Store
Torrschampoo (måste ju pröva)
Och sist men inte minst: En mätt mage!

Kvällen med Cärrow:
När vi kom hem från Nacka så åkte vi till stallet och tog hand om Midnight. Efter det så åkte vi hem till mig, Carro valde lite bland mina kläder vad hon ville låna, sedan åkte vi till henne och gjorde oss iordning för Strip!
Kvällen va hur kul som helst! När vi va där så mötte vi Thereze, Tobbe, Mackan mfl.
Sammanfattning: Underbar kväll/dag



Förfest hos Carro




Forum Nacka - Carro tycker att jag passar i hatt, men
vettefan om jag håller med =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar